Subject: Roela-Muuga keskpingevõrgu rekonstrueerimine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 16:47:13 +0200

Tere

Kirjutan Teile seoses Elektrilevi sooviga rekonstrueerida/uuendada
Roela-Muuga keskpinge elektrivõrku. Töö on planeeritud teostada kahes
etapis. Esialgu, käesoleva e-kirjaga, tahaksin arutada Teiega I etapiga
projekteeritavad töid. Elektrilevi soovib Roela alevikust demonteerida
suures osas keskpinge õhuliine ning asendada need maakaabelliinidega.
Märkisin maa-ameti kaardile hetkel punase joonega võimalikud uute
maakaablite asukohad (https://xgis.maaamet.ee/xgis2/page/link/CEuhIo6O).
Kuna planeeritud maakaablitega toimuvad mõned ristumised ka
Transpordiamtile kuuluvate kinnistutega, siis sooviksin Teie tingimusi
kaabli ristumisteks teemaadega.

Vastavalt eelpool kirjeldatule, jään ootama Teie nõusolekut/tagasisidet
esimesel võimalusel!

Lugupidamisega,

Tõnis Liiber

Võrguprojekt OÜ

Tel. (+372) 56 855 114